Uimahallit

Enkora Asiakaspalvelu on monipuolinen ja tehokas pakettiratkaisu uimahalleille. Sen käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. Suomen suurimmat uimahallit luottavat Enkoraan.

Tekninen toteutus perustuu PC-pohjaisiin laitteisiin, jotka tarvitsevat ainoastaan virtapistokkeen ja internet-yhteyden toimiakseen. Ohjelmisto hyödyntää selainpohjaisia sovelluksia ja ASP-palvelua, joten vältyt kokonaan kalliilta ja työläältä ohjelmistojen asentamiselta ja serverihankinnoilta. Ratkaisu on myös yksinkertainen ja selkeä käyttää, joten uimahallin henkilökunta oppii sen hetkessä.

Perustoiminnot

Myyntipiste

Enkora Myyntipiste on helppo ja tehokas tapa myydä kaikkia uimahallin tuotteita – uintitarvikkeista, kortille ladattaviin palveluihin ja kahvilan leivonnaisiin.

Selkeä kosketusnäyttövalikko mahdollistaa satojen erilaisten tuotteiden valikoiman. Useamman yrityksen tuotteita on mahdollista myydä samanaikaisesti yhdestä myyntipisteestä. Uimahalli voi siis ulkoistaa osan toiminnoistaan (esimerkiksi kahvilatoiminta), mutta hyödyntää silti yhtä myyntipistettä kaikessa.

Hintoja voi myös aikatauluttaa kellonajan mukaan, mikä mahdollistaa joustavan hinnoittelun.  Kun esimerkiksi pääsymaksu on kiireisenä aikana korkeampi ja hiljaisina hetkinä matalampi, uimahalli pysyy tehokkaassa käytössä ja ruuhkahuiput tasoittuvat.

 

Kulunvalvonta

Kulunvalvonta voidaan toteuttaa porttien avulla tai hyödyntämällä myyntipistettä.

Portit mahdollistavat omatoimisen kulkemisen ilman jatkuvaa henkilökunnan valvontaa. Tällöin esimerkiksi kausi- ja sarjakorttiasiakkaat pääsevät sisään jonottamatta. Kertamaksun maksajat voivat puolestaan hakea kortin asiakaspalvelun myyntipisteeltä. Asiakkaat voivat käyttää samaa korttia myös pukukopeissa – kortti vapauttaa kaapin avaimen lukituksen. Kertakäyttöiset kortit kerätään talteen portilla ja käytetään myöhemmin uudelleen.

Jos portteja ei ole, henkilökunta voi leimata asiakkaan kortin Enkora Myyntipistettä hyödyntämällä. Tämä on erinomainen ja kustannustehokas ratkaisu pienemmille uimahalleille.

Raportointi ja hallinta

Enkora-järjestelmä tuottaa kaikki tarvittavat raportit kirjanpitoa varten. Se tarjoaa myös analyysejä markkinointipäätösten tukemiseksi kuten esim. myynti- sekä kävijätilastot. Kaikki raportit ja järjestelmän hallinta tehdään helppokäyttöisesti web-selaimella, joten erillisiä ohjelmistoja ei ole tarvetta asentaa tai opetella.

Toimintoja asiakaspalvelun parantamiseksi

Itsepalvelu

Itsepalvelupäätteellä asiakkailla on mahdollisuus tarkistaa korttinsa saldo (ja sille tallennetut palvelut) sekä valita, mitä tuotetta halutaan käyttää, jos kortilla on enemmän kuin yksi tuote esim. asiakkaalla on uinnin sekä ohjatun vesiliikunnan tuote kortilleen ladattuna.

Varaukset

Kaikissa uimahallin varauksissa (ohjattu liikunta, kurssit, tilat) voidaan helposti hyödyntää Enkora Varausohjelmaa, joka on integroitu kulunvalvontaan.

Verkkokauppa

Asiakkaat voivat ostaa kaikkia uimahallin palveluita suoraan internetistä. Maksaa voi kaikissa suomalaissa verkkopankeissa sekä yleisimmillä luottokorteilla. Lue lisää Enkoran Verkkokauppa-toiminnallisuudesta.

Referenssejä

  • Mäkelänrinteen Uintikeskus
  • Vuosaaren Urheilutalo
  • Kristiinankaupungin Uimahalli
  • Jakomäen Uimahalli / Helsingin Liikuntavirasto

Kiinnostuitko? Kerromme mielellämme lisää Enkoran asiakaspalveluratkaisuista.

Ota yhteyttä myyntiin Tai soita 029 000 1770