Toimistot

Enkora Toimistot -hallintaohjelmisto on helppo ja halpa ratkaisu tarjota palveluita työntekijöille.

Ratkaisu sisältää esimerkiksi seuraavat:

  • Työajanseuranta kiinteällä päätteellä, kokonaan verkossa tai molemmat
  • Lounasmyynnit
  • Kulunvalvonnan integraatio moduuli

Ratkaisu on täysin yhtenäinen ja kaikki työntekijän tieto hallitaan yhdestä paikasta reaaliajassa. Helpon ja joustavan integroinnin ansiosta Enkora ohjelmisto on liitettävissä kolmannen osapuolen järjestelmiin kuten esimerkiksi olemassa olevaan kulunvalvonta järjestelmään. Työntekijät voivat käyttää samaa henkilötunnistetta kulunvalvonnassa, työajanseurannassa sekä lounasmaksuissa.

Referenssejä

  • Fonecta / Pasilan Visio
  • Uudenkaupungin ammatti- ja aikuisopisto Novida
  • Rajamäen Uimahalli

Kiinnostuitko? Kerromme mielellämme lisää Enkoran asiakaspalveluratkaisuista.

Ota yhteyttä myyntiin Tai soita 029 000 1770